Transport i dostawy

Transport i dostawy

Strefa dostaw Trójmiasto i okolice:

  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot
  • Reda
  • Rumia
  • Pruszcz Gdański
  • Wejherowo
  • Warzno
  • Dobrzewino
  • Tuchom
  • Bojano
  • Kielno
  • Karczemki
  • Miszewo
  • Banino
  • Pępowo
  • Rębiechowo
  • Czaple
  • Leźno
  • Jankowo Gdańskie
  • Kowale
  • Straszyn
  • Otomin
  • Rotmanka
  • Kolbudy
  • Borkowo (gm. Pruszcz Gdański)
  • Chwaszczyno
  • Mosty
  • Dębogórze
  • Kosakowo
  • Suchy Dwór
  • Rewa
  • Mechelinki
  • Pierwoszyno

Strefa dostaw Warszawa i okolice:

  • Warszawa
  • Łomianki
  • Konstancin
  • Pruszków
  • Wołomin
  • Mińsk Mazowiecki
  • Nowy Dwór Mazowiecki
  • Grodzisk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Ożarów Mazowiecki
  • Błonie
  • Brwinów
  • Nadarzyn
  • Michałowice
  • Piastów
  • Podkowa Leśna
  • Milanówek
  • Lesznowola
  • Prażmów
  • Góra Kalwaria
  • Karczew
  • Wiązowna
  • Otwock
  • Jóżefów
  • Celestynów
  • Dębe Wielkie
  • Marki
  • Kobyłka
  • Zielonka
  • Pomiechówek
  • Zakroczym
  • Czosnów
  • Nieporęt
  • Wieliszew
  • Jabłonna
  • Legionowo
  • Raszyn
  • Leszno
  • Stare Babice
  • Izabelin
  • Halinów
  • Poświetne
  • Sulejówek
 

Regulamin dostaw

  1. Dostawy odbywają się w godzinach 5.00-9:00  (TRÓJMIASTO i okolice) oraz w godzinach 2:00-9:00 (WARSZAWA i okolice).
  2. Transport na terenie Trójmiasta oraz Warszawy jest DARMOWY.
  3. Catering można wybrać w opcji tygodniowej ( od poniedziałku do piątku) lub w opcji z weekendami.
  4. Dostawa odbywa się od poniedziałku do soboty ( * dla osób z opcją weekendową w sobotę dostarczane będą dwa zestawy – na sobotę oraz niedzielę).
  5. Preferowaną godzinę dostaw klient wybiera dla siebie w opcji, w której dostawca ma zjawić się najpóźniej np. DO 5:30, DO 6:00, DO 6:30, DO 7:00 itd.
  6. Dostawy odbywają się pod adresy zamieszkania, pracy lub w inne wyznaczone przez klienta miejsce.
  7. Istnieje możliwość STOPOWANIA zamówienia. Informację o wstrzymaniu diety należy wysłać na nasz adres mailowy: kontakt@healthy-day.pl . Zgłoszenia przyjmujemy do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę. Po godz. 10:00 samą dostawę możemy wstrzymać, natomiast zestaw zostanie wliczony do zamówienia.
  8. Ilość niewykorzystanych dni podczas trwania umowy, która została nam prawidłowo zgłoszona zostaje przesunięta do wykorzystania na kolejny okres.
  9. Istnieje możliwość zmiany adresu, bądź godzin dostawy – jeśli zgłoszenie nie będzie później niż o godzinie 14:00 (TRÓJMIASTO) oraz nie później niż o godzinie 12:00 (WARSZAWA) w dniu poprzedzającym dostawę. Przekierowania lub zmiany godzin dostaw prosimy kierować na kontakt@healthy-day.pl
  10. Istnieje możliwość zamówienia dostawy na 2 dni z góry oraz możliwość przygotowania zestawu „w trasę” – bez potrzeby podgrzewania. Tzw. „zimny zestaw”.
  11. Istnieje możliwość domówienia do swojej diety poszczególnego posiłku dla osoby bliskiej np. Obiad dla męża do swojego zestawu 🙂
  12. W przypadku zepsutego domofonu lub problemów z dostaniem się na posesję domu lub firmy dostawca będzie kontaktował się telefonicznie z klientem. Jeśli klient nie odbierze telefonu otrzyma od naszego dostawcy smsa z informacją w jaki sposób może odebrać swój zestaw. Zastrzegamy sobie prawo, że w przypadku braku kontaktu z klientem podczas dostawy kierowca nie ma obowiązku ponownie dostarczyć zamówienia.