Strefa dostaw Trójmiasto i okolice:
- Gdańsk
- Gdynia
- Sopot
- Reda
- Rumia
- Pruszcz Gdański
- Wejherowo
- Warzno
- Dobrzewino
- Tuchom
- Bojano
- Kielno
- Karczemki
- Miszewo
- Banino
- Pępowo
- Rębiechowo
- Czaple
- Leźno
- Jankowo Gdańskie
- Kowale
- Straszyn
- Otomin
- Rotmanka
- Kolbudy
- Borkowo (gm. Pruszcz Gdański)
- Chwaszczyno
- Mosty
- Dębogórze
- Kosakowo
- Suchy Dwór
- Rewa
- Mechelinki
- Pierwoszyno
Strefa dostaw Warszawa i okolice:
- Warszawa
- Łomianki
- Konstancin
- Pruszków
- Wołomin
- Mińsk Mazowiecki
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Grodzisk Mazowiecki
- Piaseczno
- Ożarów Mazowiecki
- Błonie
- Brwinów
- Nadarzyn
- Michałowice
- Piastów
- Podkowa Leśna
- Milanówek
- Lesznowola
- Prażmów
- Góra Kalwaria
- Karczew
- Wiązowna
- Otwock
- Jóżefów
- Celestynów
- Dębe Wielkie
- Marki
- Kobyłka
- Zielonka
- Pomiechówek
- Zakroczym
- Czosnów
- Nieporęt
- Wieliszew
- Jabłonna
- Legionowo
- Raszyn
- Leszno
- Stare Babice
- Izabelin
- Halinów
- Poświetne
- Sulejówek
Regulamin dostaw
- Dostawy odbywają się w godzinach 5.00-9:00 (TRÓJMIASTO i okolice) oraz w godzinach 2:00-9:00 (WARSZAWA i okolice).
- Transport na terenie Trójmiasta oraz Warszawy jest DARMOWY.
- Catering można wybrać w opcji tygodniowej ( od poniedziałku do piątku) lub w opcji z weekendami.
- Dostawa odbywa się od poniedziałku do soboty ( * dla osób z opcją weekendową w sobotę dostarczane będą dwa zestawy – na sobotę oraz niedzielę).
- Preferowaną godzinę dostaw klient wybiera dla siebie w opcji, w której dostawca ma zjawić się najpóźniej np. DO 5:30, DO 6:00, DO 6:30, DO 7:00 itd.
- Dostawy odbywają się pod adresy zamieszkania, pracy lub w inne wyznaczone przez klienta miejsce.
- Istnieje możliwość STOPOWANIA zamówienia. Informację o wstrzymaniu diety należy wysłać na nasz adres mailowy: kontakt@healthy-day.pl . Zgłoszenia przyjmujemy do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę. Po godz. 10:00 samą dostawę możemy wstrzymać, natomiast zestaw zostanie wliczony do zamówienia.
- Ilość niewykorzystanych dni podczas trwania umowy, która została nam prawidłowo zgłoszona zostaje przesunięta do wykorzystania na kolejny okres.
- Istnieje możliwość zmiany adresu, bądź godzin dostawy – jeśli zgłoszenie nie będzie później niż o godzinie 14:00 (TRÓJMIASTO) oraz nie później niż o godzinie 12:00 (WARSZAWA) w dniu poprzedzającym dostawę. Przekierowania lub zmiany godzin dostaw prosimy kierować na kontakt@healthy-day.pl
- Istnieje możliwość zamówienia dostawy na 2 dni z góry oraz możliwość przygotowania zestawu „w trasę” – bez potrzeby podgrzewania. Tzw. „zimny zestaw”.
- Istnieje możliwość domówienia do swojej diety poszczególnego posiłku dla osoby bliskiej np. Obiad dla męża do swojego zestawu 🙂
- W przypadku zepsutego domofonu lub problemów z dostaniem się na posesję domu lub firmy dostawca będzie kontaktował się telefonicznie z klientem. Jeśli klient nie odbierze telefonu otrzyma od naszego dostawcy smsa z informacją w jaki sposób może odebrać swój zestaw. Zastrzegamy sobie prawo, że w przypadku braku kontaktu z klientem podczas dostawy kierowca nie ma obowiązku ponownie dostarczyć zamówienia.