Nasze dostawy

Gdzie dowozimy?

Obsługujemy

Trójmiasto | Warszawa | Bydgoszcz | Łódź | Toruń

oraz okoliczne miasta

Wpisz nazwę swojego miasta aby zweryfikować możliwość dostawy

Zasady dostaw :

  • Dostawy odbywają się w godzinach 5.00-9:00  (TRÓJMIASTO i okolice) oraz w godzinach 2:00-9:00 (WARSZAWA i okolice) (Toruń i okolice) (Bydgoszcz i okolice).
  • Transport na terenie Trójmiasta, Warszawy i okolic, Torunia i okolic, Bydgoszczy i okolic jest DARMOWY.
  • Catering można wybrać w opcji tygodniowej ( od poniedziałku do piątku) lub w opcji z weekendami.
  • Dostawa odbywa się od poniedziałku do soboty ( * dla osób z opcją weekendową w sobotę dostarczane będą dwa zestawy – na sobotę oraz niedzielę).
  • Preferowaną godzinę dostaw klient wybiera dla siebie w opcji, w której dostawca ma zjawić się najpóźniej np. DO 5:30, DO 6:00, DO 6:30, DO 7:00 itd.
  • Dostawy odbywają się pod adresy zamieszkania, pracy lub w inne wyznaczone przez klienta miejsce.
  • Istnieje możliwość STOPOWANIA zamówienia. Informację o wstrzymaniu diety należy wysłać na nasz adres mailowy: kontakt@healthy-day.pl. Zgłoszenia przyjmujemy do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę. Po godz. 10:00 samą dostawę możemy wstrzymać, natomiast zestaw zostanie wliczony do zamówienia.
  • Ilość niewykorzystanych dni podczas trwania umowy, która została nam prawidłowo zgłoszona zostaje przesunięta do wykorzystania na kolejny okres.
  • Istnieje możliwość zmiany adresu, bądź godzin dostawy - jeśli zgłoszenie nie będzie później niż o godzinie 14:00 (TRÓJMIASTO) oraz nie później niż o godzinie 12:00 (WARSZAWA) w dniu poprzedzającym dostawę. Przekierowania lub zmiany godzin dostaw prosimy kierować na kontakt@healthy-day.pl
  • Istnieje możliwość zamówienia dostawy na 2 dni z góry oraz możliwość przygotowania zestawu „w trasę” - bez potrzeby podgrzewania. Tzw. „zimny zestaw”.
  • Istnieje możliwość domówienia do swojej diety poszczególnego posiłku dla osoby bliskiej np. Obiad dla męża do swojego zestawu 🙂
  • W przypadku zepsutego domofonu lub problemów z dostaniem się na posesję domu lub firmy dostawca będzie kontaktował się telefonicznie z klientem. Jeśli klient nie odbierze telefonu otrzyma od naszego dostawcy smsa z informacją w jaki sposób może odebrać swój zestaw. Zastrzegamy sobie prawo, że w przypadku braku kontaktu z klientem podczas dostawy kierowca nie ma obowiązku ponownie dostarczyć zamówienia.

© Healthy day. All right reserved.