Do której godziny należy złożyć zamówienie, jak najszybciej ruszyły dostawy ?
expand_more
Czy podczas trwania zamówienia mogę wstrzymać dostawy?
expand_more
Czy podczas trwania zamówienia mogę zmienić adres dostawy lub godzinę?
expand_more
Czy podczas trwania zamówienia mogę zmienić dietę, lub ilość posiłków?
expand_more
Czy można domówić do swojego zestawy obiad dla członka rodziny ?
expand_more
Czy można otrzymać dostawę na dwa dni z góry?
expand_more
Czy można otrzymać zestaw w trasę bez potrzeba podgrzewania?
expand_more
Którego posiłku brakuje w zestawie 4 posiłkowym ?
expand_more
Czy wykluczenia są dodatkowo płatne ?
expand_more
Czy są ekologoczne opakowania?
expand_more
Czy można zwracać torby, w których dostarczane są diety?
expand_more
Czy pudełka można podgrzewać w kuchence mikrofalowej ?
expand_more
Korzystanie z witryny healthy-day.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, które mogą być już zapisane w folderze przeglądarki na dysku użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.